Tuesday, June 23, 2009

tak bisa melupakanmu...

Graphics and Layouts at DazzleJunction.com

setiap detik dan waktu yang berlalu
seperti nafas yang ku hela
begitulah ingatan ku terhadap mu
bagaimana untuk aku memberitahu
agar kau tahu
betapa ingatan ku terhadapmu
mendera perasaan
dan menghimpit fikiran
aku tidak boleh tidak mengingatimu
tidak boleh tersingkir biarpun sesaat
dalam tidur dan jagaku
dengarkah kau jeritan batinku??
sakitnya..
peritnya..
kerna aku sekadar boleh mengingati
tidak lebih dari itu
aku hanya bisa mendengar suara tanpa rupa
alhamdulillah aku syukur

biarpun sekadar suara cukup melepas rindu
walaupun kekadang pabila ingatan
dan rindu itu menggunung
tangisan menjadi teman
menyesali pada pertemuan dulu
yang mendorong kpd perpisahan yang tak dipinta
tahu kah kau?
ingatanku padamu ibarat nadi yang berdenyut
mana mungkin aku berhenti?

hingga kapan aku harus begini
mengingatimu yang tiada berkesudahan
....sehingga nafas terakhirku?..

...2.21pm..

No comments: