Friday, August 21, 2009

can't let you go

4 comments:

pak aji said...

emmm... aku faham kehendak hati kamu, sama juga hati aku yang sentiasa terkilan. jiwa kita sama memberontak untuk bersama. dibulan ramadan tahun ini aku sentiasa memiirkan kamu yang sepatutnya akan bersama-sama dengan aku menjalani bulan yang mubarak ini. syawal akan menjelang dan kali ni tentu fikiran aku melayang sebagaimana fikiran aku ditahun 1980~1981 dulu. rindurindurindu....

rinduitusepi said...

aku juga kangen banget sama kamu..
lama tidak mendengar suaramu buat aku rasa gelisah..

mengimbau kenangan silam suatu ketika dulu, sewaktu pertemuan dimalam bulan ramadhan...
setiap kali dtgnya bulan ramadhan dan mendengar solat terawih dari masjid mengingatkan aku pada kenangan itu bersama mu dulu..

pak aji said...

banyak yang berlaku dibulan ramadan yang lalu... kengkadang sayu mengenangkannya. aku terlalu memikirkan semuanya.. bulan, bintang, kamu, aku... nak menitik air mata. suara kamu sedang aku rindui... kenapa ekkk? bila aku dapat mendengarnya, hanya lah sebentar kerana aku tahu kamu sibuk dengan kuih, juadah berbuka yang enak2 pasti dan famili. aku cuba memanggil kamu tetapi jemariku hanya dapat mendail 2~3 nomo dan terhenti disitu... aku sebenarnya cemburu dengan kamu....

rinduitusepi said...

aku tertunggu2 panggilan dari kamu, sangka ku kau telah lupakan aku 'sementara' krn sibuk berada disisi famili..
cemburukan aku?
aku yg sepatutnya cemburukan dia yg berada disisimu itu..
kerana sepatutnya aku yg berada ditempat dia melayani dan menyambut ramadhan dan syawal bersamamu...dan 'keluarga' kita..